Unfortunately most Android hardware does not support tex2Dlod or texCUBElod.
불행하게도 많은 안드로이드 기기는 tex2Dlod 나 texCUBElod를 지원하지 않습니다.
Those functions require an openGL extension (called EXT_shader_texture_lod) that is not guaranteed support by GLES 2.0.
이런 함수들은 open 확장을 필요로 하고 (EXT_shader_texture_lod라 불리는) 이것은 GLSL2.0에서의 지원이 보장되지 않습니다.
Luckily all iOS devices support it anyway and iOS targets can use mipmapped reflection cubes. But you cannot rely on it for Android builds.
다행히 모든 IOS 디바이스는 어쨌건 이걸 지원하고 , IOS 기반은 밉맵되는 리플렉션 큐브를 사용할 수 있습니다. 그렇지만 안드로이드는 앙대여.
It looks like GLES 3.0 will have a textureLod function: http://www.khronos.org/opengles/sdk/docs/man3/index.php
Not sure what it would take to get access to it through Unity though.
GLSL3.0 에서는 텍스쳐 LOD 함수를 가지고 있는 것 처럼 보입니다. 그치만 유니티에도 동일하게 될지는..
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