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Shader

INTERNAL_DATA 가 뭐지?

by 대마왕J 2012. 3. 30.

INTERNAL_DATA is defined by the surface shader translator. You can see its value by using adding #pragma debug and then checking out the generated Cg by clicking "Open Compiled Shader" in the Inspector. I think you'll find that that's where WorldReflectionVector() is defined.

INTERNAL_DATA 서페이스 쉐이더 트렌스레이터에 의해 정의됩니다. 당신은 #Pragma 디버그를 추가하여 그 값을 확인하고 인스펙터 " Open Compiled Shader"를 클릭하여 생성된 CG 확인하실 수 있습니다. 나는 당신이 WorldReflectionVector ()가 정의되어있는 위치를 찾을 것이라고 생각합니다.

 

덧1 : 그러니까 Internal_Data가 뭐냐고 -_-

덧2: 구글번역 정말좋군. 초벌번역으로는 정말 편함.

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